השירותים שלנו

משכנתה לכל מטרה

זקוקים לכסף נזיל? הכירו את משכנתה לכל מטרה המאפשרת לקבל הלוואה תמורת משכון הנכס הקיים  למטרת חופשה, שיפוץ, למימון לימודים, ממינוף הכסף ועוד.

פרל משכנתאות מלווה בעלי נכסים המעוניינים להשיג מקורות מימון והלוואה לכל מטרה, ומתאימה עבורם את התמהיל המדויק בהתאם לאופי ההלוואה הרצויה. יועצי המשכנתאות יבחנו את הכדאיות בהתאם למצב הכלכלי והצפי העתידי, וכן יאתרו את מסלול ההלוואה המשתלם והמדויק ביותר.

איך תהליך לקיחת משכנתה ללא מטרה עובד?

משכנתה לכל מטרה ניתנת כנגד נכס קיים, כאשר כיום מרבית הבנקים מעניקים הלוואה עד סכום של 50% משוויו. תהליך זה שונה ממשכנתה חדשה, כיוון שמדובר על קבלת הון נזיל למגוון רחב של מטרות. אומנם זוהי משכנתה בריבית גבוהה יותר ביחס למשכנתה לרכישת דירה חדשה, אך עדיין התנאים אטרקטיביים מאוד ביחס להלוואות המוצעות בשוק כמו הלוואות מהבנקים וממקורות חוץ בנקאיים.

במשכנתה לכל מטרה ניתן ליהנות מפריסת תשלומים נוחה, אפשרות פריסה רחבה לשנים ארוכות, סכום החזר נמוך ויתרונות נוספים. הסיבה ליתרונות אלו היא הקטנת הסיכון מצד הבנק, שהרי הנכס משועבד לבנק ומשמש עבורו כבטוחה לפירעון ההלוואה.

היתרונות בקבלת ייעוץ ובניית תמהיל משכנתה

בכל תהליך לקיחת הלוואה, עלינו לבחון מספר פרמטרים שיבטיחו לנו תנאים טובים והחזר המותאם באופן אישי ליכולת שלנו, לצד ריביות נמוכות ופריסה נוחה. יועץ משכנתאות יבנה עבורכם תמהיל משכנתה המותאם לצרכים הייחודיים שלכם מבחינת גובה הסכום, ההחזר החודשי, הפריסה, הריביות הנמוכה ביותר כו׳.

בנוסף, יועצי המשכנתאות של החברה ילוו אתכם לאורך כל הדרך: בתהליכי קבלת הצעות ממספר בנקים, יבחנו כל הצעה לגופה, ינהלו משא ומתן מול הבנק, יסייעו בהליך הבירוקרטי והטפסים וישמרו על האינטרסים שלכם לאורך כל הדרך. נציין כי ניתן ליטול משכנתה לכל מטרה מכל בנק, ולא רק בבנק שבו המשכנתה על הנכס הנוכחי קיימת.

הלוואה לכל מטרה לוקחים רק עם המומחים!

תמונת אווירה למשכנתא עסקית

אצלנו אין "לקוחות". אצלנו יש אנשים יקרים וחלומות להגשים.

מאז הקמת החברה ובכל יום שעובר מתנוססת לנגד עינינו השליחות שהובילה אותנו לצאת לדרך - לעזור לכמה שיותר אנשים בישראל לצלוח בצורה הטובה ביותר את המסע למשכנתא, אל מול הבירוקרטיה המעייפת של המדינה והגופים הפיננסיים.

הניסיון שלנו לשירותכם

חברת 'פרל ייעוץ משכנתאות' הוקמה על ידי שי פרלמן ודנה פרלמן - אשתו ושותפתו העסקית. לנגד עיניהם של הזוג עמדה מטרה מרכזית אחת: להנגיש את נושא המשכנתא לכמה שיותר בתים בישראל בקלות, בשקיפות, במקצועיות ובצורה אישית ומתחשבת. 

עד מהרה נוספו לארסנל גם שירותים משלימים כדי לשפר את מצבם של הלווים, החל מיעוץ בנושא התנהלות כלכלית ועד איחוד הלוואות ומתן פתרונות פיננסיים שונים. 

תוך זמן קצר החברה התברגה בצמרת המקצועית של תחום המשכנתאות, היא מונה כיום 8 עובדים וטיפלה כבר במעל 3,000 לקוחות.  

שירותים נוספים:

תמונת אווירה למשכנתא עסקית

משכנתה לכל מטרה

זקוקים לכסף נזיל? הכירו את משכנתה לכל מטרה המאפשרת לקבל הלוואה תמורת משכון הנכס הקיים  למטרת חופשה, שיפוץ, למימון לימודים, ממינוף הכסף ועוד. פרל משכנתאות מלווה בעלי נכסים

קרא עוד »
תמונת אווירה למחזור משכנתה

מחזור משכנתה

בואו לבצע חישוב מחדש של מסלול המשכנתה הישן ולהתאימו למצב השוק הנוכחי, לחסוך אלפי שקלים בשנה ליהנות מפריסה רחבה יותר/לקצר את התשלומים. ׳פרל משכנתאות׳ מתמחה

קרא עוד »
תמונה של שי ודנה פרלמן

משכנתה חדשה

מצאתם דירה חלומית, תכננתם היטב את התשלומים וההון העצמי, עכשיו זה הזמן לתכנן את ההלוואה היקרה ביותר  בחייכם - המשכנתה. כאן חברת ׳פרל משכנתאות׳ נכנסת

קרא עוד »