השירותים שלנו

ייעוץ משכנתא לזוכי מחיר למשתכן

אז סוף סוף זכיתם במשהו בחיים – מחיר למשתכן. וודאי עולות לכם לא מעט שאלות כמו כמה משכנתה ניקח? איך נבחר את הדירה? מהו ההון העצמי? איך נתכנן את החזר המשכנתה? ועוד. עם היועצים של פרל משכנתאות, אתם יכולים לנשום לרווחה!

׳פרל משכנתאות׳ מלווה זוכי מחיר למשתכן לאורך כל הדרך, ממש מרגע הזכייה ועד לקבלת המשכנתה הטובה ביותר. התהליך נעשה במקצועיות, תוך מתן זמינות מלאה עם יועצים בעלי ניסיון רב בליווי עשרות זוכים בתהליך קבלת משכנתה.

קצת מידע על תהליך לקיחת משכנתא לזוכי מחיר למשתכן

אישור עקרוני

השלב הראשון הוא קבלת אישור עקרוני למשכנתה. תפקידו של האישור להגדיר סכום מסגרת מסוים לטובת הרכישה. חשוב לדעת שלאישור עקרוני יש תוקף מסוים (משתנה מבנק לבנק), כיוון שהוא ניתן בהתאם למצבכם הכלכלי באותה התקופה.

ההון העצמי הדרוש

היתרון הבולט בתוכנית מחיר למשתכן, הוא ההון העצמי הנדרש אשר עומד על 100,000 ₪ (בישובים בהם יש מענק יש צורך בהון עצמי של 60,000), כאשר את היתרה שהיא עד 75% מהשווי המוערך של הדירה שלכם (עד מקסימום של 1,800,000), ועד 90% מעלות הדירה (עד מקסימום 1,000,000) ניקח כמשכנתה.

הערכת שווי הדירה

מכיוון שהשווי נמוך ביחס לשוק (זו האג׳נדה של מחיר למשתכן), את השווי מעריכים  לפי מחיר עלות מ״ר באזור הבנייה או על פי עסקאות אחרות שנחתמו באזור, או לחלופין ניתן לבדוק באתר של רשות המיסים המציג את שווי הדירות הללו.

תהליך הייעוץ כולל את השלבים הבאים:

  • ליווי בתהליך קבלת אישור עקרוני למשכנתה.
  • בחינת ההון העצמי ומקורות המימון השונים.
  • בניית תמהיל משכנתה ייחודי לכם בהתאם ליכולת ההחזר.
  • סיוע באיסוף מסמכים שונים.
  • ניהול משא ומתן מול הבנקים כדי שתקבלו את הריביות הטובות ביותר.
  • ייעוץ לגבי מדד תשומות הבנייה ותכנון של כל ההוצאות הנלוות.
  • ליווי עד לקבלת המשכנתה מהבנק.

היועצים של פרל משכנתאות ילוו אתכם לאורך כל הדרך וידאגו שתקבלו את תמהיל המשכנתא הטוב ביותר למשפחה שלכם. המטרה היא לאפשר לכם להתחיל ברגל ימין את התהליך המרגש!

תמונה של שי ודנה פרלמן

אצלנו אין "לקוחות". אצלנו יש אנשים יקרים וחלומות להגשים.

מאז הקמת החברה ובכל יום שעובר מתנוססת לנגד עינינו השליחות שהובילה אותנו לצאת לדרך - לעזור לכמה שיותר אנשים בישראל לצלוח בצורה הטובה ביותר את המסע למשכנתא, אל מול הבירוקרטיה המעייפת של המדינה והגופים הפיננסיים.

הניסיון שלנו לשירותכם

חברת 'פרל ייעוץ משכנתאות' הוקמה על ידי שי פרלמן ודנה פרלמן - אשתו ושותפתו העסקית. לנגד עיניהם של הזוג עמדה מטרה מרכזית אחת: להנגיש את נושא המשכנתא לכמה שיותר בתים בישראל בקלות, בשקיפות, במקצועיות ובצורה אישית ומתחשבת. 

עד מהרה נוספו לארסנל גם שירותים משלימים כדי לשפר את מצבם של הלווים, החל מיעוץ בנושא התנהלות כלכלית ועד איחוד הלוואות ומתן פתרונות פיננסיים שונים. 

תוך זמן קצר החברה התברגה בצמרת המקצועית של תחום המשכנתאות, היא מונה כיום 8 עובדים וטיפלה כבר במעל 3,000 לקוחות.  

שירותים נוספים:

תמונת אווירה למשכנתא עסקית

משכנתה לכל מטרה

זקוקים לכסף נזיל? הכירו את משכנתה לכל מטרה המאפשרת לקבל הלוואה תמורת משכון הנכס הקיים  למטרת חופשה, שיפוץ, למימון לימודים, ממינוף הכסף ועוד. פרל משכנתאות מלווה בעלי נכסים

קרא עוד »
תמונת אווירה למחזור משכנתה

מחזור משכנתה

בואו לבצע חישוב מחדש של מסלול המשכנתה הישן ולהתאימו למצב השוק הנוכחי, לחסוך אלפי שקלים בשנה ליהנות מפריסה רחבה יותר/לקצר את התשלומים. ׳פרל משכנתאות׳ מתמחה

קרא עוד »
תמונה של שי ודנה פרלמן

משכנתה חדשה

מצאתם דירה חלומית, תכננתם היטב את התשלומים וההון העצמי, עכשיו זה הזמן לתכנן את ההלוואה היקרה ביותר  בחייכם - המשכנתה. כאן חברת ׳פרל משכנתאות׳ נכנסת

קרא עוד »