השירותים שלנו

ייעוץ כלכלי לרכישת דירה

רגע לפני שיוצאים למסע רכישת הדירה החלומית, יש צורך לתכנן היטב את המהלך, כיוון שרק תכנון חכם של כל המהלכים יוביל אתכם לעסקה הטובה והנכונה למשך שנים. ייעוץ כלכלי לרכישת דירה יאפשר לכם להגיע מוכנים עם כל המידע, וכך לקבל החלטות נכונות לאורך כל תהליך הרכישה.

׳פרל משכנתאות׳ מונה כלכלנים ויועצים פיננסיים מהשורה הראשונה המלווים כל לקוח ומשפחה במסירות ממש בשלבים הראשונים, עוד טרם מציאת הדירה. תהליך הייעוץ מתמקד באבחון כלכלי ראשוני שמטרתו לאפשר לכם לדעת אם זה הזמן המתאים לצאת לעסקה, או שעדיף להמתין ולחסוך עוד קצת כסף.

מה תקבלו בתהליך הייעוץ?

אבחון ראשוני

נבצע אבחון כלכלי ראשוני מבחינת טיימינג של הרכישה, האם זה הזמן או שעדיין לא.

מקורות מימון

נבחן את ההון העצמי הקיים ומקורות המימון קיימים, כולל היתכנות לקבלת המשכנתה.

הערכה כללית

נבצע הערכה משוערת של המשכנתה שתינתן לכם על ידי הבנק ונטפל באישור עקרוני.

יכולת ההחזר

התייחסות ליכולת ההחזר החודשי שלכם כמשפחה, על מנת להיערך לרכישת הדירה מבעוד מועד.

ייעול הניהול הכלכלי

במידת הצורך נסייע  בניהול ההוצאות וההכנסות של המשפחה, תוך איזון ושיפור התזרים ומתן טיפים לחיסכון.

שינויים עתידיים

בתהליך נבחן גם האם ישנם שינויים עתידיים בצפי ההכנסות או ההוצאות, כדי להיערך לכך בעתיד.

בשורה תחתונה, ייעוץ כלכלי טרם רכישת הדירה יאפשר לכם לדעת בדיוק מהו התקציב שלכם לרכישת דירה, וכך לבחור את הדירה המתאימה לתקציב מבחינת מיקום, כמות חדרים, יד שנייה או חדשה מקבלן וכך הלאה.

כדי להגשים את החלום ולמצוא את הדירה בה תגורו למשך חייכם, יש צורך לתכנן היטב כל שלב ושלב בקפידה. אנחנו בפרל משכנתאות רואים את ההליך כמרגש מאוד, ובאותה נשימה גם הזדמנות לצאת למסע ברגל ימין. לאורך כל הדרך נייעץ לכם כיצד להתנהל נכון תוך שמירה מתמדת על האינטרסים שלכם.

תמונה של שי ודנה פרלמן

אצלנו אין "לקוחות". אצלנו יש אנשים יקרים וחלומות להגשים.

מאז הקמת החברה ובכל יום שעובר מתנוססת לנגד עינינו השליחות שהובילה אותנו לצאת לדרך - לעזור לכמה שיותר אנשים בישראל לצלוח בצורה הטובה ביותר את המסע למשכנתא, אל מול הבירוקרטיה המעייפת של המדינה והגופים הפיננסיים.

הניסיון שלנו לשירותכם

חברת 'פרל ייעוץ משכנתאות' הוקמה על ידי שי פרלמן ודנה פרלמן - אשתו ושותפתו העסקית. לנגד עיניהם של הזוג עמדה מטרה מרכזית אחת: להנגיש את נושא המשכנתא לכמה שיותר בתים בישראל בקלות, בשקיפות, במקצועיות ובצורה אישית ומתחשבת. 

עד מהרה נוספו לארסנל גם שירותים משלימים כדי לשפר את מצבם של הלווים, החל מיעוץ בנושא התנהלות כלכלית ועד איחוד הלוואות ומתן פתרונות פיננסיים שונים. 

תוך זמן קצר החברה התברגה בצמרת המקצועית של תחום המשכנתאות, היא מונה כיום 8 עובדים וטיפלה כבר במעל 3,000 לקוחות.  

שירותים נוספים:

תמונת אווירה למשכנתא עסקית

משכנתה לכל מטרה

זקוקים לכסף נזיל? הכירו את משכנתה לכל מטרה המאפשרת לקבל הלוואה תמורת משכון הנכס הקיים  למטרת חופשה, שיפוץ, למימון לימודים, ממינוף הכסף ועוד. פרל משכנתאות מלווה בעלי נכסים

קרא עוד »
תמונת אווירה למחזור משכנתה

מחזור משכנתה

בואו לבצע חישוב מחדש של מסלול המשכנתה הישן ולהתאימו למצב השוק הנוכחי, לחסוך אלפי שקלים בשנה ליהנות מפריסה רחבה יותר/לקצר את התשלומים. ׳פרל משכנתאות׳ מתמחה

קרא עוד »
תמונה של שי ודנה פרלמן

משכנתה חדשה

מצאתם דירה חלומית, תכננתם היטב את התשלומים וההון העצמי, עכשיו זה הזמן לתכנן את ההלוואה היקרה ביותר  בחייכם - המשכנתה. כאן חברת ׳פרל משכנתאות׳ נכנסת

קרא עוד »